czwartek, 4 kwietnia 2013

a Sunsun, wita Dominika !

Mam dla was dzisiaj trochę zdjęć, z mojej gry, jest ich dość mało, ale to dlatego że pozostałe utraciłam, podczas odinstalowywania gry (musiałam zawieść komputer do naprawy) ale spokojnie. Wszystko nadrobię ! :)

The Sims 3 to gra jak życie, a w życiu potrzeba jest miłość, tak samo jak naszym kochanym simom!
"miłosne scenki z życia Simów"

jak i miłość to i zaręczyny 


ale nie może zabraknąć fantastycznych zjawisk :)

Obserwujcie mojego bloga, jeszcze dziś napewno znajdzie się jeden post ze zdjęciami ! 
-Pozdrowienia Dominika, 

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcie to ostatnie !
    Kocham Simssyy !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz kiedyś twoje projekty domów, pomysły na dom !
    Bo nigdy nie mam pomysłu tylko buduje takie same :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twój blog <3

    OdpowiedzUsuń