czwartek, 4 kwietnia 2013

Pomysł na dom w the sims 3.

Cześć tak jak obiecywałam, czas na filmik z moimi projektami domów. 

Oto jeden z nich.

Dom pobrałam z giełdy wymiany, ale sama umeblowałam :) 

A to parę fotek z tego domu:
jadalnia, kuchnia,salon


kuchnia

sypialnia

taras na piętrze

łazienka 

mini skalniak za domem

postój dla samochodów



cały wygląd

gabinet


widok zza okna na jadalnię

widok zza okna na kuchnie

widok zza okna na gabinet






                             - Dziękuję za obejrzenie :) 
                              Dominika
   
PS. Jeszcze się pojawią projekty moich domów :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog dla fanów TheSims :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog jest naprawdę ciekawy i mozna sie wiele dowiedzieć sama uwielbiam TheSims ;p . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAA kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero zaczynam grac w TheSims i miałam problemy ale gdy odwiedziłam twój blog idzie mi coraz lepiej . Dzieki wielki <3

    OdpowiedzUsuń