środa, 3 kwietnia 2013

Cześć jestem Dominika, i od dzisiaj będę prowadziła bloga, o grze The Sims 3 !
Gram w nią od kąt pamiętam, najpierw The Sims 8 w 1, potem The Sims 2, no a teraz 3 :)
Każda z części ma w sobie coś specjalnego, czego nie można zamienić na nic innego. Nawet teraz mimo że gram w trzecia część tej kultowej gry, czasem nachodzi mnie ochota na zagranie w pierwszą część, mimo braków dobrej grafiki, i wielu możliwości które są w np. drugiej czy trzeciej odsłonie. 
Sama czasem szukam stron, czy blogów gdzie znalazła bym odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania, ale nie zawsze znajduje. Stwierdziłam że dlaczego, sama nie mogę tego zrobić, wiem że nie jestem jedyna która ma czasem problemy z daną rzeczą w simsach.
Co tu dużo pisać, zapraszam do czytania, komentowania, i obserwowania mojego bloga :)
                         - Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz