wtorek, 30 kwietnia 2013

odpowiedzi 1#

Cześććć 
O jeju, dziś będzie post z odpowiedziami na wasze e-maile :)
Było ich aż 11, nie wiem czy aż, czy tylko, ale bardzzoooo się ucieszyłam, bo przyszły w bardzo krótkim czasie, i jestem szczęśliwa że w ogóle ktoś napisał :))) :**
A więc tak :

1. Jak dużą masz kolekcję simsów ? - Natalia
Hej, Natalia dziękuję że napisałaś, a więc tak do mojej kolekcji zaliczamy:
-" pokolenia "
-" miejskie życie "
-" zwierzaki "
-" cztery pory roku "
-" kariera "

2. Od ilu lat grasz w simsy (wszystkie części) ? 
Hmmm, sama tak się teraz zastanawiam, i bardzoooo długo, 
bo pamiętam jak moja siostra w nie grała, i początkowo zabraniała mi bo nie potrafiłam budować, i grac. A moje budowy były bardzo nieprzemyślane, bo potrafiłam wbudować okna w pomieszczeniach sąsiadujących :D
Ale tak myślę, że z  hmmm ... 7 lat, może więcej może mniej . :) 

3. Który dodatek lepszy "Pokolenia" czy "Kariera"  ? - Sandra
Jeżeli zastanawiasz się nad kupnem, to chyba polecałabym bardziej "karierę" bo jest nowe miasto, trochę mebli, i nowych fryzur, a przede wszystkim.. wiele karier do wyboru
Zależy co ciebie bardziej kręci, kariera czy rodzina? 
Wszystko zależy od Ciebie :) 

4. Jakie kody znasz,  a jakie używasz ? - Małgosia
Hej Małgosiu, znam wiele kodów, ale najczęściej używam te :
-motherlode (przede wszystkim) (kod na pieniądze 50 000 $)
-testingcheatsenabled true - (kod na poprawienie relacji, i potrzeb (głód, higiena itp.))
-po wpisaniu testingchea.... przytrzymując klawisz SHIFT klikając na skrzynkę pocztową lub na sima jest wiele ciekawych interakcji :)
Te najczęściej używam
A zam jeszcze :
-buydebug on - ale najpierw musisz wpisać testingchea.... 
Hmm, więcej chyba nie znam, bo więcej nie potrzebuję

5. Czy masz swój ulubiony styl dzięki któremu projektujesz i budujesz domy ?
Style budowania zmieniają mi się cały czas, ale aktualnym stylem jest minimalistyczny, i bardzoo jasne kolory :) 

6. Jakie zwierze wolisz (pies, kot, koń) ?
Różnie ale bardzo rzadko wybieram konia, lubię konie, ale bardzo dużo potrzeba miejsca, i w ogóle :) 
Zależy jaka rodzina...

7. Ulubiony zawód przez twoich simów ? - Angelika
Staram się każdemu simowi nadawać nowe zainteresowania, wygląd, dom, ale i też pracę, (co mi nie zawsze wychodzi :D)
Ale chyba bardzo teraz polubiłam projektantka wnętrz, może to trochę odzwierciedla moje zainteresowania...

8. Skąd czerpiesz pomysły an dom ? - Sylwia
Moje pomysł czerpię z głowy, ale nie zawsze bo czasem mam pustkę i po prostu nie chce mi się grać ;c
Ale dużo moich projektów czerpię z prawdziwego życia. :)

9. Czy masz tak czasami że stwarzasz rodzinkę, dom, grasz, a po pewnym czasie zdajesz sobie sprawę że ta gra nie ma sensu ?
Hahahaahaha, myślałam że tylko ja tak mam. 
 Mam tak, :)

10. Czy zrobisz kiedyś serię filmików opowiadających o różnych zawodach, i ich przeżyciach ? - Ola
Bardzoo chcę takie zrobić, ale mam zły program, i co zrobię on nie zapisuje i nie publikuje na bloguu :ccc

11. Dasz zdjęcia swojego pierwszego domu ?
Przykro mi, ale nie mam już  pierwszego domu w moim menu.. ;cccc
Ale poszukam, wśród moich przyjaciół :))


Jejuu, dziękuję że piszecie !!! <333 
Oby tak dalej :**
Pozdrowienia dla SimsomaniakówForever



2 komentarze:

  1. Dzięki że odpowiedziałaś, też czasem czerpie pomysły z otoczenia
    Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zrobisz kolejnego posta? bo dopiero dzisiaj jak się zorientowałam że już opublikowałaś posta z odpowiedziami, to wysłałam... :(

    OdpowiedzUsuń